#hastag: Mic indrumar de utilizare

12 Nov

#hastag: Mic indrumar de utilizare

Recunosc ca nu stiam nimic despre hastag, dar m-am hotarat sa caut informatii si apoi sa le aplic… Cautand de zor prin www, am dat peste un blog deosebit: https://calinbiris.ro.

Aici am gasit poate cam cea mai completa si concisa definitie a hastagului…Va fac un mic rezumat, poate va este util, iar pentru detalii va rog sa intrati pe blogul lui…

  • Un hashtag are un singur rol: să grupeze toate mesajele de pe un anumit subiect într-o singură căutare, asemenea unei categorii de blog. Astfel, dacă te interesează să urmărești pe Facebook postările care se scriu despre o campanie, un eveniment (exemplu Untold Festival) sau despre un subiect general, atunci când vezi un mesaj care conține #UntoldFestival , dă click pe hashtag-ul respectiv și ți se va deschide o căutare creată automat de către Facebook unde vei găsi postările și altor persoane care au folosit acel hashtag în mesajele lor. Evident, poți și căuta direct hashtagul de interes în câmpul de căutare Facebook. Vei obține același lucru.
  • Fiindcă Instagram nu are categorii, navigarea prin hashtaguri este modalitatea principală prin care poți să descoperi imagini noi despre un anumit subiect (ex. #ViataInCluj). Astfel, utilizatorii de Instagram folosesc cel puțin un hashtag în descrierea imaginilor pe care le postează, pentru a fi mai ușor de găsit. De asemenea, poți da Follow la un hashtag pe Instagram încât să vezi în aplicație postările noi despre acel subiect, chiar dacă nu urmărești persoanele care fac postările.

    Sfaturi despre folosirea hashtag-urilor:

  •  În postările tale de pe rețelele sociale (Facebook, Instagram, Google+, Twitter etc.) folosește doar hashtag-uri care definesc categoria sau categoriile din care face parte postarea ta. Cuvintele de legătură #și #în #la etc. nu definesc categorii, nici nu au căutări relevante în care ai vrea să-ți încadrezi postările, deci nu mai pune diez în fața lor!
  •  Folosește doar hashtag-uri relevante. Dacă mergi la mall și îţi faci un selfie în cabina de probă (la toți ni se întâmplă), nu folosi hashtaguri de tipul #OpenYourCity sau #LaMall pentru că n-au legătură cu subiectul. În schimb, poți folosi hashtag-ul #Selfie.
  •  Folosește maxim 3 hashtag-uri în postări, altfel transmiți indirect mesajul că ești disperat(ă) după atenție și că vrei ca toată lumea să-ți vadă postarea. De altfel, 3 categorii sunt suficiente pentru a defini un mesaj / o imagine / un articol. Un alt motiv pentru a folosi maxim 3 hashtag-uri este că dacă vei folosi mai multe, mesajul tău va fi dificil de citit, sau chiar deranjant.
  • Înainte să folosești un hashtag, verifică ce s-a mai postat în legătura cu acesta:
    • Poate nu mai sunt postări pe acel hashtag. Acest lucru ar însemna că hashtag-ul nu este de interes și nu-l urmărește nimeni. Deci nu este relevant să-l folosești.
    • Verifică ce s-a mai scris pe hashtag, încât să nu fie folosit de către comunități care n-au legătură cu ceea ce vrei tu să comunici. Spre exemplu #chef = petrecere în engleză înseamnă #chef = bucătar-șef. Deci nu folosi #chef când vrei să postezi ceva despre un #party.

Succes la postari corecte!

Spune-ne care este parerea ta despre acest articol:

Utilizand acest chestionar sunteti de acord cu stocarea datelor introduse pe acest site!

Distribuie articolul daca ti-a placut ...
Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin